Oldschool záležitost jménem vizitky. Co musí splňovat?

Reklamní předměty jsou v současné době zase populární. Kromě tištění reklam na hrníčky nebo propisky se řada lídrů rozhoduje pro vizitky, které se sice mohou jevit trochu jak oldschool záležitost, na druhou stranu si i v dnešním světě plném technologií najdou své místo. I mnozí odborníci se shodují na tom, že vizitky mají stále váhu, i když žijeme v digitálním věku. Dokonce je až příjemné se setkat s papírovou obchodní vizitkou, která splňuje jisté náležitost. 

Vizitky už dlouhá léta plní jednu funkci, a sice pomáhají navázat vztahy se zákazníky, ale také s obchodními partnery. Aby však vizitky byly opravdu dobrou investicí, je třeba zvolit profesionální design, který bude naprosto korespondovat s firemní identitou společnosti, respektive s vašim podnikáním jako takovým. Jelikož se jedná o reklamní předmět, neměli byste na nich šetřit, jelikož i vizitky vám mohou přinést dostatečné množství klientů nebo nové spolupráce. 

Kromě profesionálního designu se zaměřte ještě na několik jiných věcí, které musí vizitky splňovat. Jaké to jsou?

Čitelnost

Vizitky musí být především čitelné. Jedná se o jakousi zásadu, dalo by se říct. Možná uvažujete nad ozdobným písmem, ale to je většinou kámen úrazu, jelikož slova nejdou díky ozdobnému fontu přečíst. S čím však nešlápnete vedle, tak je jednoduché písmo, které má daleko větší efekt než zmiňované ozdoby, které sice mohou vypadat hezky, ale vizitku naprosto zneplatní. Co se týče barev, ideální bude, když to bude jeden velký kontrast. 

Rozvržení

Při navrhování vizitek klaďte důraz na rozvržení. To vybírejte moudře. Jestliže si však nevíte s rozvržením rady, volte standardní rozměr, a to 90×50 milimetrů. Vyhýbejte se zejména speciálním tvarům, které se špatně uskladňují a které se třeba nevejdou ani do peněženky. Na co nezapomínejte, tak na zadní stranu vizitek, která musí být taktéž zcela dokonalá.